Huis Nieuws Positieve beoordelingen: voor tieners

Positieve beoordelingen: voor tieners

Anonim

Misschien heeft een meisje met de naam Debora het het beste uitgelegd: "Ik moet eerlijk tegen je zijn, " schreef ze aan de SUCCESS Foundation, "toen mijn leraar me vertelde dat we het boek moesten lezen, was ik van, oh, geweldig, nog een dom boek . Maar toen ik het begon te lezen, begon ik ervan te houden. Het heeft me enorm geholpen om positief te denken en nooit op te geven. "

Het 147 pagina's tellende boek, Succes voor tieners: echte tieners praten over het gebruik van de Slight Edge, vormt de kern van het SUCCESS voor tieners-programma, dat landelijke ervaringen voor tieners in het hele land heeft gebracht. Het gaat over besluitvorming, weerstand bieden aan negatieve groepsdruk en zelfs effectief geld beheren. Omdat verhalen in SUCCESS voor tieners door tieners zelf worden verteld, vertellen jonge lezers gemakkelijk belangrijke lessen en copingstrategieën.

Gefinancierd door belastingaftrekbare bijdragen aan de SUCCESS Foundation, wordt het programma meestal gefaciliteerd door volwassenen die tieners betrekken bij actieve deelname. De Facilitator's Guid e van het programma helpt de volwassenen het curriculum tot leven te brengen. Leah McCann, de ontwikkelingsdirecteur van de stichting, zegt dat met de gids “het materiaal zichzelf leert…. Het gaat echt gewoon door de principes met de kinderen. '

Schoolgroepen, kerken en andere non-profitprogramma's kunnen een aanvraag indienen om gratis meerdere exemplaren van SUCCESS for Teens te ontvangen op SUCCESSFoundation.org. De website biedt gratis elektronische en audiokopieën van het boek en de Facilitator's Guide; Individuen kunnen via de website papieren exemplaren van SUCCESS for Teens bestellen voor $ 6 per stuk, inclusief verzendkosten. (Schaamteloze plug hier: u kunt ook een voor de belastingen aftrekbare gift doen om de stichting op de website te helpen.)

McCann zegt dat “negen van de tien keer, wanneer mensen ons programma en onze materialen lezen, ze zeggen: 'Ik wou dat ik dit had gehad toen ik opgroeide, toen ik een tiener was, toen ik dat allemaal doormaakte .' ”

De Stichting heeft de bedankbriefjes om het te bewijzen.

Alex J. schreef: 'Ik heb zoveel van je boek geleerd. Ik kon dit boek gewoon niet neerleggen. 'Hij herhaalde de opmerkingen van verschillende tieners:' Ik heb geleerd dat iedereen succesvol kan zijn en dat mislukking een geheim van succes is. Om beter te worden, moet je op een of andere manier falen. '

En Luke P. zegt dat het lezen van het boek me heeft geholpen om me voor te stellen wat ik in mijn leven moet doen om er het beste van te maken. Ik heb geleerd welke stappen ik moet nemen en hoe ik ze door mijn leven kan nemen. "

Als je een Luke P. in je leven hebt die zou profiteren van bewezen leiderschapsadvies, overweeg dan om het SUCCESS for Teens-programma te raadplegen voor hulp. Jij kunt ook een verschil maken.

Neem voor meer informatie over het SUCCESS voor tieners-programma contact op met Leah McCann op 940-497-9700 of [email protected]. Donoren, programmaleiders en deelnemers kunnen contact met haar opnemen om in het magazine te verschijnen.